Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij X

Zaloguj się Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Twój koszyk
rozwiń

idź do kasy

Dodano do koszyka:

Kategorie

Zamów newsletter

Otrzymuj najnowsze informacje o promocyjnych produktach, na swój e-mail:

Producenci wg kategorii

Pomoc

Przed dokonaniem zakupu

 

1. Jak kupić produkt

 

  • Złóż zamówienie w sklepie internetowym disport.pl
    • Dodaj wybrane produkty do koszyka, klikając w przycisk „KUP TERAZ”
    • Kliknij przycisk „idź do kasy”
    • Wybierz formę dostawy i kliknij przycisk „dalej”
    • Zaloguj się (jeśli masz już konto w sklepie) lub zarejestruj
    • Wybierz formę płatności i kliknij przycisk „dalej”
    • Kliknij na „zamawiam”
  • Złóż zamówienie telefonicznie dzwoniąc pod numer infolinii: 0801 000 695 lub (81) 463 60 72 (czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00-16.00).
  • Złóż zamówienie drogą mailową wysyłając wiadomość na: disport@disport.pl

 

 

2. Czas dostawy zamówienia

Czas dostawy zamówienia zależy od statusów dostępności produktów zawartych w zamówieniu. W sklepie disport.pl wyróżniamy m.in. takie statusy dostępności produktów:

  • w magazynie
  • dostawa w 1-3dni
  • dostawa w 3-7dni
  • dostawa w 7-14dni
  • dostawa 30dni
  • dostępny wkrótce.

Jeśli złożysz zamówienie w sklepie disport.pl na produkt, który posiada status dostępności "w magazynie" i jako formę dostawy wybierzesz przesyłkę kurierską, Twoje zamówienie dotrze do Ciebie w ciągu 24h. Jeśli dodatkowo zamówienie złożysz przed godziną 13.00 i opłacisz je poprzez szybkie przelewy internetowe lub wybierzesz "płatność przy odbiorze", przesyłka dotrze do Ciebie prawdopodobnie już następnego dnia (w ciągu 12h).

Dla produktów które posiadają inne statusy dostępności, szacowany czas dostawy zamówienia równa się nazwie statusu produktu np. „ dostawa w 1-3dni” „dostawa w 3-7dni” „dostawa w 7-14dni” „dostawa w 30dni” Terminy te mają na celu zaprezentowanie przybliżonego czasu dostawy produktów i nie mogą gwarantować dostawy paczki w podanym terminie. Aby dowiedzieć się o dokładną datę dostawy produktu, prosimy zawsze o kontakt z pracownikiem Biura Obsługi Klienta.

Aby uzyskać informację dotyczącą czasu dostawy produktów posiadających status „Dostępny Wkrótce” skontaktuj się z obsługą sklepu wysyłając wiadomość na adres: disport@disport.pl

Temat pokrewny: Koszty i sposoby dostawy, Formy płatności za zamówienie

3. Statusy dostępności produktów.

Wszystkie produkty w sklepie disport.pl posiadają swoje statusy dostępności, które określają czas wysyłki produktu do klienta przez obsługę sklepu. Wyróżniamy m.in. takie statusy:

 

  • „W magazynie” – produkt znajduje się w naszym magazynie. Po złożeniu zamówienia przez klienta, zostaje od razu wysłany na podany w zamówieniu adres.
  • "Dostępny" - wysyłany bezpośrednio z magazynu producenta w ciągu 24h.
  • „Dostawa w 3-7dni”- produkt zostanie wysłany do klienta w ciągu 3-7dni od daty złożenia zamówienia.
  • „Dostępny wkrótce”- termin dostawy produktu nie jest obecnie znany. Aby dowiedzieć się kiedy produkt będzie dostępny, wyślij zapytanie na adres: disport@disport.pl

 

Przy zamawianiu kilku produktów, liczy się najdłuższy z czasów oczekiwania. Jest tak dlatego, że wszystkie zamówione produkty nadajemy w jednej przesyłce.

W przypadku płatności przelewem, powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.

4. Formy płatności za zamówienie.

Kupując produkt w sklepie disport.pl możesz dokonać płatności:

 

  • Zwykłym przelewem bankowym. Numer konta otrzymasz od nas w wiadomości e-mail. Podany jest on także z zakładce ‘kontakt’. Pamiętaj, aby w tytule przelewu wpisać tylko numer Twojego zamówienia. Wybierając tę formę płatności, Twoje zamówienie zostanie wysłane zaraz po zaksięgowaniu wpłaty.
  • Za pobraniem (gotówka przy odbiorze). Wybierając tę formę płatności, za zakupy zapłacisz kurierowi lub listonoszowi, który doręczy Ci paczkę.
  • Szybkie przelewy oraz płatności kartą. Wybierając tę formę płatności, możesz dokonać wpłaty m.in. poprzez:
    • Konto Inteligo (Płacę z Inteligo)
    • mBank (mTransfer)
    • Bank Zachodni WBK (Przelewy24)
    • Bank BPH (Przelew z BPH)
    • Bank ING
    • KredytBank
    • InvestBank
    • Lukas Bank
    • Bank Pekao S.A.
    • Bank BGŻ
    • Bank Millenium
    • PKO BP (Płacę z PKO Inteligo)
    • MultiBank (MultiTransfer)
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Citi Handlowy
    • Bank Nordea (Płać z Nordea)
    • Deutsche Bank
    • Fortis Bank
    • Bank SGB (SGB24)
    • Euro Bank
    • Raiffeisen
    • Bank Pocztowy
    • GetIn Bank

 

oraz Karty płatnicze przez system Moneybookers (karty: VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, American Express, SOLO) lub PolCard (karty: VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, PolCard.

  • Raty (tylko zamówienia od kwoty 100zł). Szczegółowe informacje dotyczące płatności ratalnej znajdują się w zakładce "Zakupy na raty"
  • Płatności PayPal. Szybkie płatności międzynarodowe obsługiwane przez firmę Paypal.

Temat pokrewny: Czas dostawy zamówienia, Koszty i sposoby dostawy

5. Koszty i sposoby dostawy

Kupując dowolny produkt w sklepie disport.pl, możesz wybrać wysyłkę za pośrednictwem:

  • Paczkomatów (Inpost)
  • Poczty polskiej ( jako paczka priorytetowa)
  • Fpirmy kurierskiej UPS

Jeśli chcesz sprawdzić koszt wysyłki konkretnego zamówienia, po prostu dodaj wybrane produkty do koszyka oraz wybierz formę płatności oraz sposób dostawy.

Temat pokrewny: Czas dostawy zamówienia, Formy płatności za zamówienie

6. Odbiór osobisty

Obecnie nie ma możliwości odbioru zamówionego przez Klienta towaru. Opracowywane są punkty odbioru osobistego dla największych miast w Polsce, w których, już wkrótce, będzie można osobiście odebrać zamówienie.

7. Dyskrecja przesyłki.

Zamówienia realizowane przez sklep disport.pl wysyłane są w dyskretnych paczkach. Do momentu otwarcie przesyłki nikt nie wie, co znajduje się w środku opakowania. Jako nadawca przesyłki widnieje tylko nazwa właściciela sklepu: Optiner S.A. Zmiany te wprowadziliśmy na Waszą prośbę i będziemy je oczywiście stosować.

8. Ubezpieczenie Dostawy.

Wszystkie paczki wysyłane przez sklep disport.pl kurierem, są w 100% ubezpieczone na koszt sklepu. Reklamację przesyłek zdarzają się bardzo rzadko, ale dzięki opisanym czynnościom, wszystkie koszty dotyczące wymiany produktu pokrywa sklep oraz firma kurierska. Przesyłki wysyłane do klientów są zatem w stu procentach bezpieczne.

Więcej informacji dotyczących sporządzenia reklamacji znajdziesz w zakładce: „Uszkodzona przesyłka”.

9. Zamówienia Zagraniczne

Sklep disport.pl oferuje wysyłkę swoich produktów także do innych państw. Realizujemy zamówienia do wszystkich europejskich krajów oraz m.in. do USA oraz Kanady.

Zamówienia zagraniczne realizowane są w przesyłkach o wadze do maksymalnie 70kg. Paczki wysyłane są firmą kurierską UPS. Czas dostawy zamówienia wynosi około 3dni roboczych od momentu wysłania przesyłki.

Formy płatności za zakup to: przelew bankowy, płatności kartą płatniczą i płatności online m.in.: płacę z Inteligo, mTransfer, multi transfer itp.

Koszt wysyłki zamówienia zagranicznego jest zależny od kraju oraz wagi paczki. Aby dowiedzieć się ile wynosi koszt wysyłki konkretnego zamówienia, dodaj produkty do koszyka oraz wybierz formę dostawy „Zamówienie Zagraniczne”.

Aby złożyć zamówienie zagraniczne postępuj tak jak przy zwykłym zamówieniu krajowym. Podczas składania zamówienia wybierz odpowiedni kraj i pamiętaj o wpisaniu dokładnego adresu dostawy, dodaj produkt do koszyka i wybierz formę dostawy "Przesyłka Zagraniczna". Następnie wybierz formę płatności i potwierdź zamówienie. Twoja przesyłka zostanie wysłana zaraz po zaksięgowaniu wpłaty. Pamiętaj, że przy zamówieniach zagranicznych nie ma możliwości zapłaty przy odbiorze paczki. Twoje zamówienie powinno zostać dostarczone w ciągu około 3 dni od daty wysyłki zamówienia (w zależności od kraju).

10. Zakupy na Raty

Sklep disport.pl umożliwia Państwu płatności za zamówienie poprzez proste i bezpieczne raty, obsługiwane przez znaną firmę Żagiel S.A.

Jak kupić na raty w sklepie disport.pl ?

Aby poznać wysokość przyszłych miesięcznych rat, możesz skorzystać z Symulatora Rat.

W tym celu po dodaniu wszystkich wybranych towarów do koszyka, wybierz opcję ‘Oblicz ratę’. Zostanie uruchomiony symulator rat, który w szybki i prosty sposób pozwoli obliczyć wysokość miesięcznej raty Twojego kredytu.

Jak złożyć zamówienie na raty?

Krok 1

Aby złożyć zamówienie poprzez płatność ratalną, postępuj tak jak przy składaniu zwykłego zamówienia w sklepie internetowym oraz wybierz sposób zapłaty za zamówienie „System Ratalny Żagiel” Kiedy potwierdzisz zamówienie, zostaniesz przeniesiony na stronę firmy Żagiel, gdzie będzie można ustalić liczbę rat oraz ewentualną wpłatę własną, której dokonasz przesyłając określoną kwotę na konto sklepu internetowego.

Krok 2

Potwierdzenie przez sklep przyjęcia do realizacji Twojego zamówienia nastąpi drogą mailową. Od tej chwili czekaj na telefon od konsultanta firmy Żagiel.

Konsultant Żagiel po otrzymaniu ze sklepu potwierdzenia rezerwacji towaru zadzwoni do Ciebie:

  • w ciągu 2 godzin (wnioski złożone w godzinach od 8:00 do 21:00)
  • następnego dnia roboczego (wnioski złożone po godzinie 21:00 i w dni wolne od pracy)

Konsultant poprosi Cię o podanie dodatkowych danych - przygotuj dowód osobisty oraz drugi dokument tożsamości.

Podczas rozmowy telefonicznej Konsultant firmy Żagiel przekaże Ci decyzję kredytową oraz informację o dokumentach niezbędnych do otrzymania kredytu. Kredyt Ratalny Żagiel dostępny jest bez dodatkowych zabezpieczeń (poręczycieli, weksli).

Krok 3

W ciągu 48 godzin (w dni wolne od pracy, następnego dnia roboczego) firma Żagiel wyśle do Ciebie za pośrednictwem firmy kurierskiej dwa egzemplarze umowy kredytu.

Przy dostarczeniu przesyłki Kurier będzie prosił Cię o okazanie dowodu osobistego.

Umowę kredytu podpisz pełnym imieniem i nazwiskiem w wyznaczonych miejscach.

Krok 4

Po otrzymaniu przez Żagiel podpisanej umowy kredytu i dokumentów potwierdzających dochody następuje weryfikacja zgodności dokumentów.

W ciągu 24 godzin od otrzymania podpisanej umowy kredytu powiadomimy sklep o możliwości realizacji zamówienia towaru.

Sklep skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia dostawy zakupionego przez Ciebie towaru.

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące sposobu zawarcia umowy kredytu skontaktuj się z infolinią Żagiel - 081 4690361, 0801 801 855

11. Rabaty oraz zamówienia hurtowe.

Rabaty:

Oferujemy możliwość uzyskania rabatów już przy zakupach powyżej kwoty 2000zł. Jeśli chciałbyś uzyskać informacje o wysokości udzielonego rabatu, złóż zamówienie w sklepie disport.pl, a następnie prześlij nr zamówienia na adres disport@disport.pl z prośbą o podanie wysokości rabatu. W odpowiedzi otrzymasz informację, jaką zniżkę możemy zaoferować przy tym zamówieniu.

Zamówienia hurtowe

Przy stałej współpracy możemy zaoferować naszym kontrahentom bardzo korzystne ceny, stałą i szybką dostawę produktów oraz, oczywiście, największą w Polsce ofertę towaru z branży suplementów diety i sprzętu fitness. Jeśli jesteś zainteresowany stałą współpracą, zapraszamy do kontaktu: disport@disport.pl

12.Faktury VAT, Proforma oraz paragony

Faktura Vat: wysyłana jest na życzenie klienta. Wystarczy w trzecim kroku zamówieniu podać dane firmy wraz z numerem NIP. Standardowo wysyłana jest jedna faktura. Jeśli stwierdzisz brak faktury wraz z dostarczoną przesyłką, powinieneś o tym powiadomić obsługę sklepu wysyłając maila na adres disport@disport.pl w ciągu maksymalnie 3 dni od daty otrzymania paczki.

Paragon: Standardowo jako dokument zakupu wysyłany jest do klientów paragon.

Faktura Proforma: orma jest do samodzielnego pobrania przez klienta po złożeniu zamówienia. Aby pobrać fakturę pro forma, złóż zamówienia a następnie kliknij w „Moje Konto” oraz „Zamówienia”

W trakcie realizacji i dostawy zamówienia:

1. Status realizacji zamówienia.

Aby sprawdzić status realizacji Twojego zamówienia, zaloguj się na swoje konto w sklepie. W zależności od wybranej formy płatności, Twoje zamówienie powinno przejść przez poniższe statusy.

  • Zamówienie opłacane przy odbiorze oraz poprzez szybkie przelewy internetowe i płatność kartą:
    • „Przyjęte” Twoje zamówienie zostało przyjęte i czeka na realizację.
    • „W trakcie realizacji” Twoje zamówienie jest kompletowane i realizowane.
    • „Wysłane”- Twoje zamówienie zostało wysłane.
  • Zamówienia opłacane poprzez przelew bankowy
    • „Przyjęte” Twoje zamówienie zostało przyjęte i czeka na realizację.
    • „Oczekujące na wpłatę” Czekamy na zaksięgowanie wpłaty
    • „Zapłacone” – Wpłata za zamówienie została zaksięgowana.
    • „Wysłane”- Twoje zamówienie zostało wysłane.
  • Zamówienia opłacane poprzez raty.
    • „Przyjęte” Twoje zamówienie zostało przyjęte i czeka na realizację.
    • „Płatność Żagiel”- Oczekujemy na podpisanie umowy kredytowej z firmą Żagiel S.A.
    • „Wysłane” Otrzymaliśmy wpłatę od firmy Żagiel. Zamówienie zostało wysłane.
  • Inne statusy:
    • „Oczekujące”- Jeśli zamówienie posiada taki status, oznacza to, że aktualnie brak jest jednego z zamówionych produktów i oczekujemy na jego dostawę. Po otrzymaniu dostawy brakującego produktu, zrealizujemy całe zamówienie i zmienimy status zamówienia na „Wysłane”.
    • „Anulowane” Zamówienie zostało anulowane na prośbę klienta lub z innych przyczyn.
    • „Reklamacja” Zamówienie jest w trakcie postępowania reklamacyjnego.

2. Dane do wpłaty:

Dane do wpłaty znajdują się poniżej. Informacje te, umieszczane są także w mailu wysyłanym do klienta po potwierdzeniu zamówienia. Pamiętaj, aby w tytule przelewu, wpisać zawsze tylko numer zamówienia oraz imie i nazwisko zamawiającego.

Optiner S.A
Dragany 24B
23-145 Wysokie
Deutche Bank: 65 1910 1048 2788 0385 2110 0002 

Proszę pamiętać, że obsługa sklepu nie może wysłać zamówienia na podstawie dostarczonego dowodu wpłaty. Zamówienia będą wysyłane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu disport.pl

3. Zmiana lub anulacja zamówienia.

Każdy klient, który złoży zamówienie na produkt w sklepie disport.pl a następnie chciałby dokonać zmiany zamówienia lub zrezygnować z zakupu, powinien jak najszybciej poinformować o tym obsługę sklepu, jeszcze przed wysyłką towaru.

Zmiana (Modyfikacja) Zamówienia:

Zmiana zamówienia możliwa jest tylko przed jego wysyłką do klienta. Status zamówienia można sprawdzić logując się na swoim koncie w sklepie disport.pl. Jeśli jako status zamówienia widnieje status „Wysłane”, zmiana nie będzie już możliwa.

Anulowanie Zamówienia:

Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko przed jego wysyłką do klienta. Status zamówienia można sprawdzić logując się na swoim koncie w sklepie disport.pl. Jeśli jako status zamówienia widnieje „Wysłane” anulowanie nie będzie już możliwe.

4. Lokalizowanie wysłanej paczki:

Wszystkie paczki wysyłane przez sklep disport.pl, w zależności od wyboru klienta, poprzez firmę kurierską lub Pocztę Polską.

Firma kurierska:

Sklep disport.pl realizuje zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS (www.ups.com.pl). Po wysłaniu Twojego zamówienia, automatycznie wysyłany jest także e-mail do klienta z numerem przesyłki oraz informacją, jaką firmą kurierską, została nadana paczka. Przy kontakcie z firmą kurierską zawsze powołuj się na numer nadania Twojej przesyłki. Dane kontaktowe do firm kurierskich, znajdziesz na powyższych stronach.

Poczta Polska

Niestety Poczta Polska nie oferuje możliwości śledzenia paczki. Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane pocztą i nie dotarło do Ciebie w ciągu 4 dni roboczych od daty wysłania paczki, przeczytaj informację z punktu: ‘Nie otrzymałem zamówienia’.

5. Nie otrzymałem zamówienia.

Jeśli Twoje zamówienie posiada status „wysłane” dłużej niż 2 dni robocze przy dostawie kurierem oraz dłużej niż 4 dni robocze przy dostawie pocztą, prosimy:

Dostawa Firmą Kurierską.

Zadzwonić do firmy kurierskiej i powołać się na numer przesyłki, który otrzymałeś od nas w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia. Konsultant firmy kurierskiej powinien zlokalizować paczkę i ustalić termin kolejnej dostawy zamówienia. Dane kontaktowe do firmy kurierskiej znajdziesz w mailu oraz, w zależności od wybranej firmy kurierskiej, na stronie www.ups.com.pl

Dostawa Pocztą Polską.

Powinieneś udać się do najbliższej placówki Poczty Polskiej wraz z numerem przesyłki, który otrzymałeś od nas w mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia. Pracownik poczty, mając numer nadania przesyłki, powinien sprawdzić, czy paczka znajduje się w placówce. Jeśli okaże się, że przesyłki nie ma w oddziale, prosimy o kontakt z obsługą sklepu na adres disport@disport.pl

Reklamacja i Zwroty:

1. Gwarancja oraz serwis.

Wszystkie produkty mechaniczne znajdujące się w sklepie disport.pl, objęte są gwarancją producenta. Czas gwarancji, oraz szczegółowe jej warunki, widnieją na karcie gwarancyjnej konkretnego produktu. Podstawą do gwarancji jest faktura zakupu produktu (nie ma konieczności podbijania kart gwarancyjnych). Usługi serwisowe realizowane są przez:

  • Autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
  • Producenci, którzy nie mają swoich punktów serwisowych w kilku miastach Polski, realizują gwarancję typu „door to door”, czyli „od drzwi do drzwi”. Reklamowany produkt jest wtedy odsyłany do serwisu, naprawiany oraz wysyłany ponownie do Klienta na koszt serwisu.

Aby zgłosić reklamację oraz skorzystać z usług serwisu, przygotuj fakturę zakupu produktu oraz skontaktuj się z serwisem producenta. Dane kontaktowe znajdziesz na karcie gwarancyjnej zakupionego produktu. Jeśli nie masz karty gwarancyjnej (została zgubiona, nie było jej w opakowaniu), wypełnij Formularz Gwarancji. To jedyna droga, aby reklamacja została skierowana do producenta.

Formularz Gwarancji:

  • Imię i Nazwisko
  • Adres e-mail
  • Telefon
  • Nr. Zamówienia
  • Reklamowany Produkt
  • pis Usterki
  • Adres (miejsce, z którego kurier będzie mógł odebrać reklamowany produkt/miejsce, w które kurier powinien dostarczyć reklamowany produkt)
  • Załączniki (zdjęcia uszkodzonego produktu)

 

2. Możliwość zwrotu lub wymiany towaru.

Wychodząc naprzeciw naszym klientom, podnieśliśmy ustawowy poziom 14 dni na zwrot produktu. Tylko w naszym sklepie, z zakupionego produktu, możesz zrezygnować w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki. Dzięki temu, będziesz mógł dłużej wypróbować produkt bez żadnego ryzyka.

 

1) INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (PHU Delkon, Wola Mała 203, Biłgoraj 23-400) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie - w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
2) INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O SKORZYSTANIU Z RĘKOJMI PRZEZ KONSUMENTA (REKLAMACJE)
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.
Macie Państwo po wykryciu wady prawo:
    złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
    złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;
    żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
    żądać usunięcia wady.
W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania.
Jesteście Państwo zobowiązani dostarczyć rzecz wadliwą na nasz koszt na adres (SPRAWDZONY SKLEP Jan Kowalski; Al. UOKiK 666; 01-235 Giodowo) a jeżeli dostarczenie rzeczy przez Państwo byłoby nadmiernie utrudnione (np. ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania) obowiązani jesteście udostępnić nam rzecz w miejscu, w którym się znajduje.
Koszty wymiany lub naprawy ponosi my, za wyjątkiem przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana. Wtedy zobowiązani jesteście Państwo ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy. Macie Państwo alternatywnie prawo żądać od nas zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, ale do wysokości ceny rzeczy sprzedanej.
Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana roku od momentu jej wydania. Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania Wam rzeczy. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.
Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momenty dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną.
Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowa Państwa uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów
z nami.
Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres: sklep@dedekor.pl oraz korzystania z przygotowanego formularza dot. rękojmi.

- INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Optiner S.A. Dragany 24B, 23-145 Wysokie) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 30 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie - w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 30 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 30 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

- INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O SKORZYSTANIU Z RĘKOJMI PRZEZ KONSUMENTA (REKLAMACJE)

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.

 

Macie Państwo po wykryciu wady prawo:

    złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;

    złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;

    żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;

    żądać usunięcia wady.

 

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania.

 

Jesteście Państwo zobowiązani dostarczyć rzecz wadliwą na nasz koszt na adres (Optiner S.A. Dragany 24B, 23-145 Wysokie) a jeżeli dostarczenie rzeczy przez Państwo byłoby nadmiernie utrudnione (np. ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania) obowiązani jesteście udostępnić nam rzecz w miejscu, w którym się znajduje.

Koszty wymiany lub naprawy ponosi my, za wyjątkiem przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana. Wtedy zobowiązani jesteście Państwo ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy. Macie Państwo alternatywnie prawo żądać od nas zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, ale do wysokości ceny rzeczy sprzedanej.

Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana roku od momentu jej wydania. Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania Wam rzeczy. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momenty dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną.

Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowa Państwa uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami.

Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres: disport@disport.pl oraz korzystania z przygotowanego formularza dot. rękojmi. 

Aby skorzystać z możliwości zwrotu zakupionego towaru w przeciągu 30 dni od daty zakupu, wypełnij formularz lub przekaż w inny sposób (np. telefonicznie lub mailowo) oświadczenie woli zwrotu towaru.

3. Uszkodzona Przesyłka

Wszystkie paczki, wysyłane przez sklep disport.pl firmą kurierską, są w 100% ubezpieczone na koszt sklepu. Reklamację przesyłek zdarzają się bardzo rzadko. Przesyłki wysyłane do klientów są zatem w stu procentach bezpieczne. Aby zgłosić uszkodzenie odebranej przesyłki, prosimy o użycie formularza klient.disport.pl lub skorzystanie z możliwości kontaktu telefonicznego i mailowego.